Diesel
През 1978 г. Ренцо Росо основава Diesel с намерението да създаде най-иновативния деним в света. В разгара на световната петролна криза, по време на която дизелът е смятан за алтернативно гориво, Ренцо харесва идеята марката му да бъде известна като алтернативна марка за дънки, за разлика от преобладаващите гиганти за ежедневно облекло, които са се появили преди това. Ренцо възнамеряваше да достигне до целия свят още от самото създаване на марката, поради което думата "дизел", международен термин, който се произнася еднакво по целия свят, беше идеалното име за неговото начинание.
От самото си начало Diesel използва "За успешен живот" като слоган за ДНК на марката. Благодарение на дългата и богата история на силни, иронични и закачливи кампании, Diesel се превърна в лидер както в рекламата, така и в модата. Там, където светът се движеше на зиг-заг, Diesel се движеше на зиг-заг и през 35-те години от основаването си марката все още възприема същия дух.
Diesel разполага с над 5000 точки на продажба по целия свят с над 400 монобранд магазина, 37 от които в САЩ. Между 1978 и 2012 г. компанията е произвела повече от 2000 различни вида деним.