Джорджина Родригес работи за първи път с Guess за есенната кампанията през 2023 г., тъй като въплъщава "идеалите на силната, чувствена и овластена жена".
"За мен е истинска чест да бъда поканена отново да работя по новата кампания на Guess", заяви звездата. "Обичам колекциите на марката: те са толкова емблематични и женствени, а беше толкова вълнуващо да снимам на такова красиво място в такива прекрасни дрехи; това ме накара да се почувствам толкова силна."
Кампанията е режисирана от Пол Марсиано, главен творчески директор на Guess, и заснета от модния фотограф и дългогодишен сътрудник на Guess Татяна Герусова. Снимките се провеждат в мадридския квартал Вереда дел Кортихо, усамотено имение с гледка към планинската верига Сиера де Гуадарама - фон, който се вписва добре в бляскавите вибрации на черно-белите снимки от 50-те години на миналия век.
"Избрах отново Джорджина Родригес за лице на кампанията заради нейната отдаденост на работата, ангажираност и страст към марката", казва г-н Марсиано. "Възхищавам се на нея и заради личните ѝ ценности и значението, което отдава на семейството. Беше страхотно да работя отново с нея, кампанията е просто невероятна и тя наистина улови настроението, което исках да предам за новия сезон."
Кампанията за Пролет-Лято‘24 г. акцентира върху деним, трикотаж, чанти и аксесоари на Guess и Marciano. Колекциите се вписват в нововъзникващата естетика на "съпругата на мафията", която е в тенденция в социалните медии, с ретро мотиви на точки, бродиран деним и сатенени материи.
Още от колекцията Пролет-Лято’24 на Guess и на Marciano може да откриете в магазини Guess и Scandal, както и в нашия онлайн магазин: www.globalbrandsstore.com